Nyitva tartás:H-Cs: 8.00-18.00, Péntek: 8.00-16.00-ig

Fájdalommentes kezelés

Gyökérkezelés

Fogfájdalmak túlnyomó többségének hátterében valamilyen fogbél eredetű gyulladás áll. Fogaink belül üregesek. A fogak közepében található a fogbél kamra, és az abból a gyökerekben futó csatornarendszer. Ebben a térben a fogat tápláló erek és idegek találhatóak.

Ha a fogszuvasodás megközelíti a pulpakamrát, akkor a fogbélüreg védekezésül megnöveli a fog vérkeringését, és a fog ingerekkel szemben fokozottan érzékennyé válik. Ha ekkor nem állítjuk meg a folyamatot, akkor a fogbélüreg szövetei begyulladnak vagy elhalnak, szükségessé válik a fog gyökérkezelése

Mi a gyökérkezelés?

A gyökérkezelés azt jelenti, hogy fog belső tereit maradéktalanul kifertőtlenítjük, majd légmentesen lezárjuk, hogy oda többet fertőzés ne juthasson. Ez a folyamat a fogászat egyik legösszetettebb feladata, ezek a csatornák, nem egyszerű alagutak a fog gyökerében, hanem bonyolult elágazásokat, és számtalan gyökerek közti összeköttetést tartalmaznak, ide-oda görbülnek, sok szűkületet tartalmaznak. A gyökércsatornát és a kifertőtlenített csatornát a legkorszerűbb felmelegített gyökértömő anyaggal zárjuk, mely nemcsak a főcsatornát, de a kisebb elágazásokat is maradéktalanul lezárja.

Hány alkalom a gyökérkezelés?

Mivel a cél a fertőtlenítés, igyekszünk minél kevesebb alkalommal elvégezni a kezelést, így biztosíthatóak a baktériumszám csökkentés legjobb feltételei.

Ha egy alkalommal történik a gyökérkezelés akkor az az egy kezelés nagyon hosszú és megterhelő?

Nem, mert mára a gyökérkezelés nem kézi reszelőkkel, hanem egy speciális fémből (NIKKEL-TITÁN) készült gépi tágítókkal történik, így a kezelési idő nagymértékben rövidül. Ezen fémötvözetek segítségével, lehetővé válik még az extrém görbe gyökerek kezelése is.

Mi a legmodernebb technológiákat alkalmazzuk!

A gyökértömés megfelelő kivitelezése szempontjából fontos, hogy a kezelőorvos tisztában legyen a gyökércsatorna pontos hosszával. Erre szolgál a pontos és korszerű ún. apex-lokátor.Az elektromos csatorna bemérő eszköz a modern fogászatok kedvenc eszköze. A pontos és precíz bemérés jóvoltából a jó gyökértömés sem nem rövidebb, sem nem hosszabb, mint a gyökércsatorna valós hossza.

Mi a gyökérkezelés sikerességének aránya?

A rendelőnkben alkalmazott gyökérkezelési eljárás a legkorszerűbb eszközöket és anyagokat alkalmazza. Ilyen módon sikerességi arányunk a gyökérkezelések terén messze a magyar átlag felett áll.

Miért minket válasszon?

• fájdalommentes kezelést biztosítunk
  • akár egy ülésben elvégzett kezelés
  • több 100 elégedett páciens