Nyitva tartás:H-Cs: 8.00-18.00, Péntek: 8.00-16.00-ig

Kedves Kismama, így figyelj a szájhigiéniádra!

kismama1

A várandósság nem mindenkinek mesébe illő, rózsaszín habcsók-álom, de ha megfogadod a következőket, biztosan elkerülhetsz néhány kellemetlenséget.

TERVEZZ ELŐRE
Babát szeretnétek, de nincsenek rendben a fogaid? Minél előbb keress fel egy fogászati központot, és kezd el a szükséges kezeléseket!

TÁPLÁLKOZZ EGÉSZSÉGESEN
Kerüld a nassolni valókat, a túlzott cukorfogyasztás a magzatnak sem tesz jót.

NE HALOGASD
...a fogaid rendbetételét a szülés utánra. Kérj érzéstelenítőt nyugodtan úgy, mint a pocak előtti időkben. Hisz így sokkal elviselhetőbbek a nagyobb beavatkozások, mint pl. fogtömés, gyökérkezelés, gyökértömés, foghúzás. Érzéstelenítés terhesség alatt adható. A fogászati érzéstelenítők nem, vagy csak kis mértékben jutnak át placentán így ez nem okozhat semmilyen problémát.

kismama2

FIGYELD TESTED JELZÉSEIT
A várandósság idején hormonális változások sora megy végbe a testedben. Ilyenkor a fogíny sokkal hajlamosabb a gyulladásra. Ennek a legapróbb jele az ínyvérzés. Fordulj orvoshoz, ha ilyet tapasztalsz, mert elhanyagolt esetben az ínyproblémák terhességi fogágy gyulladáshoz vezetnek. Ez a betegség pedig káros a fogakra és a babára egyaránt. Súlyos esetben még koraszülést is eredményez. A kockázat egy egyszerű fogkő eltávolítással elkerülhető.

KERÜLD!
A terhesség nem ideális időszak a fogbeültetésre, fogpótlások készítésére, vagy komolyabb fogászati beavatkozások elvégzésére.

Röntgenfelvétel nem készíthető terhesség során! A magzat a sugárzásra érzékenyen reagál. Az első trimeszterben ez fejlődési rendellenességekhez vezethet.

HA NEM VAGY BIZTOS A DOLGODBAN
Foglalj időpontot díjmentesen, szakértő fogorvosaink segítenek, mi a javallott és mi ellenjavallott a várandósság ideje alatt!
Ha most jelentkezel, 10 % kedvezményben részesülsz a szükséges kezelés árából!

Bejelentkezés:

Kerámia Dental Fogászati Magánrendelő